حاشیه

محمدعلی بهمنی هوشیاری مناسبی ندارد

محمدعلی بهمنی هوشیاری مناسبی ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پزشک معالج محمدعلی بهمنی درباره وضعیت این شاعر می‌گوید: وضعیت خوب نیست و هوشیاری مناسبی ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا که متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول است، ۳۱ مرداد برای دومین بار دچار عارضه مغزی و در بیمارستان بستری شد. او به علت خون‌ریزی وسیع به شکلی اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان سعی کردند تا بدون آسیب زدن به بافت مغز، خون را تخلیه کنند.

هاشمیان، فوق تخصص بخش مراقبت‌های ویژه، استاد دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی و پزشک معالج محمد علی بهمنی درباره وضعیت این شاعر، گفت: وضعیت ایشان خوب نیست. به علت خونریزی شدید مغزی دو شب پیش (۳۱ مرداد) به بیمارستان مراجعه کرد و به علت وسیع بودن خونریزی سریعا به اتاق عمل منتقل شد. عمل جراحی‌اش حدود پنج ساعت طول کشید.

او افرود: اکنون که بالای سر آقای بهمنی هستم، هوشیاری مناسبی ندارد و وضعیت او پیشرفت قابل توجهی نداشته است. وضعیت تنفسی‌اش نیز با دستگاه وِنتیلاتور است.

هاشمیان که پیشتر نیز پزشک معالج بهمنی بود در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفعه پیش (خرداد ۱۴۰۳) که آقای بهمنی به علت عارضه مغزی مراجعه کرده بود، مشکلات زیادی نبود و نیاز به عمل جراحی پیدا نکرد. اما این‌سری به‌نظر دیر مراجعه کرده و حدود یک‌چهارم مغز او دچار آسیب جدی شده است و خونریزی وسیعی داشت.

«باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر محمدعلی بهمنی هستند.

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا